piątek, 22 lutego 2008

Witam wszystkich ziomali na tym gronie niech teraz wszyscy klaszczą w dłonie na raz i dwa i znów pojawiłem się tutaj Ja. Pytacie, kim jestem moje rymy są górskim deszczem spadam i paruje mam takie rymy jak freestyluje czujesz, mam nadzieje ze tak. Strzelam zwrotkami jak bramki mój młodszy brat właśnie tak to jest rap czytaj to człowieku, jeśli ochotę na to masz, pokaż swoją prawdziwą twarz nie udawaj kogoś, kim nie jesteś proszę Ciebie teraz, bo kiedyś wyjdzie, jaki naprawdę jesteś, więc nie udawaj kogoś innego, bo nigdy nim nie będziesz drogi kolego, słuchaj tego ja Ci dobrze radze wiem, co mówię pokaż, jaki jesteś na prawdę, co z tego ze ci wierzą jak robisz z siebie błazna, niestety taka jest przykra prawda to czasem boli, ale boleć musi, więc bądź taki, jaki jesteś naprawdę, czy muszę cię do tego zmusić nie rób z ludzi głupich, bądź sobą i tylko sobą wtedy na pewno ludzie Ci pomogą i dobra będziesz szedł drogą. Bycie prawdziwym jest najważniejsze, więc bądź sobą wreszcie!!!
autor: Ja:)
tekst który wstawiłem kiedys na grono.net

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No, no zaskakujesz mnie :) Fajne. Niby napisane w taki a nie winny sposób, ale treść jasna, przejrzysta i wyraźna, dobitnie :)
Szczera prawda, dużo osób udaje kogoś innego niż w rzeczywistości... Z różnych powodów, czasem są one uzasadnione choć trochę, czasem nie. Ale najkonkretniejsze pytanie jakie można tu postawić: po co?
Kiedyś tego nie rozumiałam w sumie, starałam się być sobą, ale gdzieś pojawiała się myśl: "co sobie ktoś o mnie pomyśli". Teraz zdaję sobie sprawę, że ważne jest to, że ja wiem jaka jestem i Ten na Górze :) Jak człowiek jest sobą to nawet w gronie znajomych ma pewność, że jest akceptowany w pełni. Ze wszystkimi wadami i zaletami. I w sumie mogłabym taj pisać i pisać, ale jednak już skończę, bo znowu się rozpisałam ;)
Ania

ewa pisze...

życie jest teatrem, aktorami ludzie.
Takie życie, wszyscy lubimy udawać kogoś, kim wcale nie jesteśmy. czujemy się przez to dowartosciowani, pewniejsi siebie, a kiedy wchodzi w to wiara łatwo się złapać w pułapke.