czwartek, 21 lutego 2008

Niektórzy ludzie sobie myślą ze Boga wcale nie ma, bo gdyby był tak naprawdę nie byłoby cierpienia, nie byłoby wojen ani ataków terrorystycznych, zabijania ludzi dla korzyści, zamiast pracować uczciwie i żyć w nędzy, wola zabijać ludzi dla pieniędzy, dla bogactwa, życia w luksusach, codziennie imprezki, alkohole, inna dupa. Ja się brzydzę takim życiem, kocham Zycie swoje, które dal mi Bóg, żebym mógł pomagać ludziom dobrym słowem i czynem, bo jestem Jego synem, który Go bardzo kocha i wierzy w Jego moc i sile. To właśnie dla Niego żyje, to On mnie stworzył na swoja podobiznę, bym pomagał ludziom w ciężkich chwilach, gdy najbardziej tego potrzebują. Bóg po to dopuszcza cierpienie do ludzi, żeby zrozumieli ze pieniądze to nie wszystko, gdy do łóżka codziennie idziesz z inna dziwka. By zrozumieli, ze trzeba Mu zaufać, słuchać Jego słowa a wtedy łatwiejsza stanie się trudna droga. Bóg nigdzie się nie chowa jest zawsze przy Tobie, gdy jesteś, w szkole, na podwórku, czy w Niedziele na popołudniowej Mszy w Kościele. Bóg jest zawsze przy Tobie. Pamiętaj o tym, ze miłość jest cenniejsza od pieniędzy i wtedy zrozumiesz, co robisz źle i będziesz lepszym człowiekiem i będziesz szczęśliwy. Bóg będzie się cieszył i wszystko będzie dobrze, szatan zostanie zwalczony i będzie panowało dobro. Dlaczego jeden człowiek jest bogaty a inny biedę klepie? Dlaczego tak się dzieje na tym Bożym świecie! Może kiedyś zrozumiecie, ze Bóg jest najważniejszy i dobro zawsze zwycięża. Pamiętam, widziałem w telewizji kiedyś wypowiedz jednego księdza, który przysięgał i się zarzekał, ze Bog dla niego jest najwazniejsza Rzeczą. Wyszło inaczej, wybrał na przyszłość pieniądze i picie, czy tak musi być?? Wcale nie!!! Musimy z tym walczyć, bo jest na ziemi szatan, który nas kusi i zabiera dobrych ludzi z tego świata. Wiem, ze Bóg jest i nas wszystkich kocha a my musimy iść dobra droga, która wyznaczył nam Bóg a wtedy będzie wszystko dobrze i stanie się Cud. Gdy wszyscy ludzie będą dobrymi i wtedy zło zwalczymy.

Mój stary tekst mam nadzieje ze sie Wam spodoba:)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

"Zło dobrem zwyciężaj" :) Chyba pisząc ten text miałeś burzę mózgu ;) Zawarte w nim stwierdzenia to szczera prawda... Zagadnienie, które chyba dość często pojawia się przy temacie wiary. Jak już zaczynamy wierzyć, przychodzi moment, w którym zadajemy sobie pytanie: dlaczego Bóg tak nas pokarał? czemu stało się to właśnie mnie? Pytania nurtujące wielu ludzi... Ale tak naprawdę to nie jest tak. Ty starałeś się to przekazać w tych słowach. Doskonale je rozumiem z własnego doświadczenia, bliski mi temat, choć teraz patrzę na to zupełnie inaczej. I wiem, że warto ufać Panu oraz zło zwyciężać dobrem :)
No to się trochę rozpisałam. Spacery jednak dobrze działają ;)

Ania

Anonimowy pisze...

zwatpienie prawda...?