środa, 31 października 2007

Ale też zmartwychwstał

Przed oknem wystawowym sklepu, a dokładniej antykwariatu, gdzie są zawsze piękne, stare i bardzo drogie rzeczy, stal chłopiec. Po chwili podszedł starszy pan. Ten starszy pan zaczął obserwować chłopca, który patrzył na przepiękny i drogi krucyfiks.
- A czy wiesz, chłopcze, kto na tym krzyżu wisi? - zapytał starszy pan.
- Pewnie że wiem. To jest Jezus Chrystus, nasz Zbawiciel. On umarł za nas. Jego Matka Maryja była przy tym - odpowiedział chłopiec.
- Dobrze odpowiedziałeś, jesteś mądrym chłopcem - powiedział starszy pan i ruszył w drogę.

Po chwili słyszy kroki, ktoś biegnie wyraźnie za nim. To chłopak sprzed wystawy sklepowej.
- Proszę pana, proszę pana! - wołał zdyszany - Ja zapomniałem o czymś bardzo ważnym. Zapomniałem powiedzieć, że Jezus Chrystus nie tylko umarł, ale też po trzech dniach zmartwychwstał.

8 komentarzy:

Pat. pisze...

E no nie mów, że sie tamten koment nie dodał. wr.

Brat Lukka pisze...

no chyba sie nie dodal:) ale nie ma sie co martwic:)

Pat. pisze...

W każdym razie chodziło mi o to, że Melek powiedział wczoraj, bo siedząc i gadając tak to wyszło:)

Brat Lukka pisze...

ale o czym Ci Melek powiedzial?

Pat. pisze...

Gdzie planujesz iść na studia. Chyba, że ma jakieś przedawnione informacje i nie chcesz isć na Bronowice już;)

Brat Lukka pisze...

a jesli o to chodzi to dobre informacje:)mam zamiar isc na bronowice no ale przed bronowicami przeciez jeszcze dwa inne miejsca:)
ps. moze jakis numer gg poda kolega?:)

Pat. pisze...

a poda. 505235. No tak. 2 inne, to oczywista spraw.a to sieee spotkamy:P

Brat Lukka pisze...

snek ju:) ciesze sie:)